Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Δελτίο Τύπου συνεδρίασης ΔΣ Β ΕΛΜΕ Δωδ-σου


Β ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

To ΔΣ της Β' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου συνεδρίασε την Κυριακή 29/10/2017 στην Κάλυμνο με την παρουσία και άλλων συναδέλφων. Συζητήθηκαν τα παρακάτω:
α) Οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου ΔΣ ορίστηκαν αρχές Δεκέμβρη. Για την υποβολή συνδυασμών και μεμονωμένων υποψηφίων η προθεσμία είναι η Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017. Το ποσό συνδρομής για τους αναπληρωτές είναι 10 ευρώ (όσα, δηλαδή, δίνει το σωματείο μας στην ΟΛΜΕ για κάθε εγγεγραμμένο συνάδελφο) και για τους μόνιμους 15 ευρώ. Λεπτομέρειες για τη διαδικασία θα λάβετε σε επόμενο e-mail.
β) Προβλήματα στα σχολεία της Β ΕΛΜΕ, όπως τα κενά που ακόμα υπάρχουν, η έλλειψη αιθουσών και η απουσία ελέγχων στα σχολεία μετά το σεισμό.
γ)  Το αίτημα που έχει κατατεθεί από συναδέλφους στους Δήμους κάθε νησιού για το επίδομα σίτισης-στέγασης και η διερεύνηση της δυνατότητας λειτουργίας της Λέσχης Αξιωματικών στα νησιά όπου δεν υπάρχει.
δ) Το αίτημα σε όσες ακτοπλοϊκές εταιρίες εξυπηρετούν την περιοχή μας για έκπτωση στους εκπαιδευτικούς. Ενημερώνουμε και τους νέους συναδέλφους ότι η Δωδεκάνησος Seaways ήδη δίνει έκπτωση 20%. Η διαδικασία είναι να κάνετε αίτηση για την κάρτα Bonus Ways σημειώνοντας τον Αριθμό Μητρώου Εκπαιδευτικού αν είσαστε μόνιμοι ή την πράξη τοποθέτησης αν είσαστε αναπληρωτές. Αυτό γίνεται στα πρακτορεία ή στην ιστοσελίδα της εταιρείας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας. 
ε) Εκδήλωση υποδοχής νέων συναδέλφων.
στ) Αξιολόγηση: Η αξιολόγηση που ετοιμάζουν δεν θα εξυπηρετήσει την κοινωνική ανάγκη για μια καλύτερη παιδεία αλλά θα στοχοποιήσει τους εκπαιδευτικούς. Ήδη, έχει οδηγήσει τους συναδέλφους σε ένα απίστευτο κυνήγι πιστοποιήσεων και μεταπτυχιακών τίτλων. Θα γίνει άραγε το σχολείο καλύτερο αν όλοι μας αποκτήσουμε τίτλους και πτυχία; Γιατί πρέπει να νιώθουμε ενοχικά για την προβληματική λειτουργία των σχολείων; Αντί για την αποξένωση στο κυνήγι της προσωπικής εξασφάλισης που καλλιεργείται, οφείλουμε να επιδιώξουμε τον συλλογικό αγώνα που θα χρειαστεί να δώσουμε. Το πλαίσιο της αξιολόγησης δεν έχει καταργηθεί και οι δομές της συνεχίζουν να συγκροτούνται, όπως τα νέα περιφερειακά κέντρα για το συντονισμό της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου  (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.). Η εμπειρία από το εξωτερικό δείχνει ότι η αξιολόγηση θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση και υποβάθμιση των σχολείων. Υπάρχει, όμως, και η  εμπειρία του αγώνα μας που στο παρελθόν εμπόδισε την εφαρμογή της. Αυτός ο αγώνας  πρέπει να συνεχιστεί. Στη διάθεσή μας για να παλέψουμε έχουμε την απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ που με επιμονή αξιοποιούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο απέχοντας από τις διαδικασίες συμπλήρωσης φύλλων εργασίας.
ζ) Μαθητεία: Η μαθητεία, ουσιαστικά, κόβει θέσεις εργασίας με αξιοπρεπή μισθό και ασφάλιση και προσφέρει επιδότηση προς τις μεγάλες επιχειρήσεις για φθηνή εργασία που θα δίνει απλώς ένα χαρτζιλίκι στους μαθητευόμενους. Διαμορφώνει τη βάση για την πρόσδεση του Δημοσίου με τις επιχειρήσεις αφού οι τομείς που θα λειτουργούν στην τεχνική εκπαίδευση θα είναι αυτοί που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες τους. Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να εγκαταλείψει την τάξη και να γίνει επόπτης εργασίας για την τήρηση της ασφάλειας των μαθητών.
η) Νέο Λύκειο: Ο σχεδιασμός για το Νέο Λύκειο διπλασίασε τις εξετάσεις και συρρίκνωσε τον αριθμό των μαθημάτων που διδάσκονται στο Λύκειο. Θα πρέπει να οργανωθούν συνελεύσεις με σκοπό να στείλουμε ξεκάθαρα το μήνυμα ότι διαφωνούμε με αυτό το σχεδιασμό και να σε αυτές να ανταλλάξουμε απόψεις για την λειτουργία του Λυκείου.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΡΙΑΡΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου