Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

                                                      Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟY

 

 EMAIL: BELMEDWD@GMAIL.COM   BLOG: HTTP://B-ELME-DWD.BLOGSPOT.GR/ 

                                                                            ΑΡ. ΠΡΩΤ. : 53/20-1-2021

 

     Δεν θα γίνουμε συνένοχοι στην απαξίωση της ζωντανής διδασκαλίας και στον εμπαιγμό  της κυβέρνησης  ότι    «η τηλεκπαίδευση κυλάει ομαλά»

Οι εκπαιδευτικοί, όλον αυτόν τον καιρό δίνουμε όλες μας τις  δυνάμεις  για να υπερασπιστούμε το αγαθό της μόρφωσης. Στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας, με το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, συχνά και οι γονείς βρίσκονται ατελείωτες ώρες μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή, τάμπλετ, ή ακόμα και κινητού τηλεφώνου. Κάνουμε αυτό που περνάει από το χέρι μας για να διατηρήσουμε την επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία, να κρατήσουμε ζωντανή στη σχέση των μαθητών με το σχολείο. Ταυτόχρονα , διατρανώνουμε  ότι  η εξ αποστάσεως διδασκαλία από τη φύση της δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης πόσο  μάλλον που  το Υπουργείο Παιδείας δεν πήρε κανένα μέτρο για να εξοπλίσει εκπαιδευτικούς και μαθητές με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, με αποτέλεσμα χιλιάδες παιδιά να μειονεκτούν ή και να αποκλείονται εντελώς από την εκπαιδευτική διαδικασία.

     Επιπλέον έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες με κλειστά τα σχολεία και το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ικανοποιήσει κανένα από τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών, ώστε να ανοίξουν τα σχολεία και να λειτουργήσουν με ασφάλεια (αίθουσες με λίγους μαθητές , διορισμός προσωπικού, μέτρα υγιεινής).

   Οι δυσκολίες στην αφομοίωση της ύλης, τα κενά που προέκυψαν και δεν καλύφθηκαν από την περυσινή σχολική χρονιά, η έλλειψη αλληλεπίδρασης, η κόπωση των παιδιών, η αδυναμία συγκέντρωσης, γενικά οι καταστροφικές συνέπειες των  κλειστών  σχολείων  δεν συγκινούν την πολιτική ηγεσία. Για  να  δείξει ότι  όλα  βαίνουν  καλώς , απαιτεί τώρα  και  την αξιολόγηση των μαθητών. Αρνείται  να  αποδεχτεί την  πολύ απλή  λύση  της  παράτασης του  Α΄ τετραμήνου   ή αυτό που  προβλέπει  η υφιστάμενη νομοθεσία ,  να αποτελέσει ο  βαθμός του Β΄ τετραμήνου  ,  τον προφορικό βαθμό όλης της  σχολικής χρονιάς όταν δεν  υπάρχουν οι  απαιτούμενες εκπαιδευτικές συνθήκες.

      Στο θέμα της κατάθεσης βαθμολογίας του 1ου 4μήνου  λειτουργούμε ως παιδαγωγοί,  με το βλέμμα μας στραμμένο στις ανάγκες των μαθητών μας  και με σεβασμό στην  αξία  της ζωντανής  διαδικασίας που συντελείται  στην  σχολική  τάξη .  Ξέρουμε τις προσπάθειες που και οι μαθητές μας κάνουν και καθημερινά τους επιβραβεύουμε, τους βοηθάμε να σταθούν όρθιοι. Ο βαθμός του 4μήνου, είναι ένας από τους δείκτες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, είναι αποτύπωση της συλλογικής προσπάθειας που καταβάλλεται μέσα στην σχολική αίθουσα, σε συνδυασμό με την ατομική προσπάθεια του κάθε μαθητή σε συγκεκριμένο, οικογενειακό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο. Η αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων είναι εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, και για να επιτελεί το ρόλο της πρέπει να υπάρχει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει στο μαθητή τα εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους, κάτι που δε συνέβη κατά το 1ο τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους.

       Οι συνάδελφοι έχουν  κάθε  δικαίωμα ,  να αξιοποιήσουν την δυνατότητα, να δοθεί μία βαθμολογία για τα δύο τετράμηνα στο επόμενο τετράμηνο, με ανοιχτά σχολεία.  Αυτό  τους  καλούμε  να κάνουν.

Απαιτούμε:

  • Απόσυρση της εγκυκλίου για την αξιολόγηση των μαθητών.

·     Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

·     Άμεση εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη , μόλις  ανοίξουν τα σχολεία .

Να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής)

 

                                                                     ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                 Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

        Σ. ΚΡΙΑΡΑΣ                                                                         Α. ΔΑΒΙΔΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου