Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε.
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟY
EMAIL: BELMEDWD@GMAIL.COM BLOG: HTTP://B-ELME-DWD.BLOGSPOT.GR/
ΑΡ.
ΠΡΩΤ. : 51/14-12-2020
Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για
την αξιολόγηση των μαθητών στο 1ο τετράμηνο
Ας
αξιολογήσουμε λοιπόν , ξεκινώντας όμως από
την κυβερνητική πολιτική:
Kυβερνητική πολιτική αναλγησία: ΑΡΙΣΤΑ
Επαφή με
την πραγματικότητα :ΜΗΔΕΝ
Μέτρα
για να ανοίξουν
τα σχολεία με
ασφάλεια : ΜΗΔΕΝ
Εμπαιγμός σε
μαθητές , γονείς
, εκπαιδευτικούς : ΑΡΙΣΤΑ
Συναίσθηση του
τι ΄΄διαδραματίζεται ΄΄ σε
μια ζωντανή σχολική
τάξη: ΜΗΔΕΝ
Απόπειρα
γελοιοποίησης της εκπαιδευτικής
διαδικασίας : ΑΡΙΣΤΑ
Μια
κυβέρνηση και ένα υπουργείο Παιδείας που δεν μπόρεσαν όλους αυτούς
τους μήνες να προσφέρουν Η/Υ, αξιόπιστο διαδίκτυο και όλα τα
απαραίτητα μέσα σε χιλιάδες μαθητές, για να έχουν ισότιμη πρόσβαση στην «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» ,
θέλει να προλάβει την αξιολόγηση των μαθητών
προσποιούμενη δήθεν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται κανονικά. Τι κι αν
η πραγματικότητα τους διαψεύδει καθημερινά, τι κι
αν σε δεκάδες χιλιάδες
ηλεκτρονικές τάξεις για τον
αριθμό των οποίων
καμαρώνει το υπουργείο , υπάρχουν
χιλιάδες μαθητές που είτε δεν μπορούν
να συνδεθούν , είτε
τους «πετάει το σύστημα έξω» είτε
δεν έχουν μικρόφωνο
να μιλήσουν , είτε δεν ακούνε
τον εκπαιδευτικό; Πώς
λοιπόν θα αξιολογηθούν όλοι αυτοί που κάνουν μάθημα με το κινητό τηλέφωνο ή
ακόμη χειρότερα δεν έχουν ίντερνετ?
Η κυβέρνηση και
το Υπουργείο Παιδείας ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΑΝ , ότι πρέπει
οι μαθητές να αξιολογηθούν
μέσω e-class , ότι οι εκπαιδευτικοί
πρέπει να αξιολογήσουν
μαθητές που ελάχιστα
πρόλαβαν να δουν μέσα
στην τάξη , που ελάχιστα ή
καθόλου δεν άκουσαν την
φωνή τους στα
τηλεμαθήματα.
Όμως , η αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων άρα και ο βαθμός
των τετραμήνων είναι εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποτυπώνει
μια προσπάθεια που καταβάλλεται μέσα στη σχολική αίθουσα , ανατροφοδοτεί
την προσπάθεια του μαθητή. Ταυτόχρονα και ο εκπαιδευτικός, έχει ανάγκη να παρακολουθεί ζωντανά την
προσπάθεια των μαθητών, να εντοπίζει
πως πρέπει να βοηθήσει ,να παρεμβαίνει,
ώστε η εκπαιδευτική διαδικασία να είναι αποτελεσματική , να δίνει στο μαθητή τα
εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους. Τεράστιο ρόλο στην
προσπάθεια και την πρόοδο κάθε μαθητή
παίζει το παιδαγωγικό κλίμα , η
συλλογικότητα και η λειτουργία
συνολικά της σχολικής τάξης. Για
όλους αυτούς τους λόγους
καθίσταται αναντικατάστατη η ζωντανή
διδασκαλία και μέσα από αυτή
να γίνεται η αξιολόγηση με δίκαιο και αξιόπιστο τρόπο.
Σε αυτή την αξιολόγηση το
Υπουργείο Παιδείας παραμένει ΜΕΤΕΞΕΤΑΣΤΕΟ,
ή ορθότερα ΣΤΑΣΙΜΟ!
Απαιτούμε:
- Να παρθεί πίσω η εγκύκλιος για την αξιολόγηση των μαθητών
- Να γίνει αναπροσαρμογή της διδακτέας και της εξεταστέας ύλης
- Να ληφθούν όλα τα
απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί
εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα
ατομικής υγιεινής)
- Να εξασφαλιστεί η άμεση εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής
διδασκαλίας για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη όταν ανοίξουν τα σχολεία
- Να δοθεί παράταση στο 1ο τετράμηνο ώστε να καλυφθούν
κενά και ελλείψεις και να αξιολογηθούν δια ζώσης οι μαθητές. Αν τα σχολεία
παραμείνουν κλειστά να υπολογισθεί ο βαθμός του 2ου τετραμήνου
για την τελική βαθμολογία.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σ. ΚΡΙΑΡΑΣ Α. ΔΑΒΙΔΟΠΟΥΛΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου