Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2020

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

 Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟY

 

 EMAIL: BELMEDWD@GMAIL.COM   BLOG: HTTP://B-ELME-DWD.BLOGSPOT.GR/ 

 

                                                                             ΑΡ. ΠΡΩΤ. : 51/14-12-2020

Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των μαθητών στο 1ο τετράμηνο

Ας  αξιολογήσουμε  λοιπόν ,  ξεκινώντας όμως  από  την  κυβερνητική  πολιτική:

Kυβερνητική   πολιτική αναλγησία: ΑΡΙΣΤΑ  

Επαφή με  την  πραγματικότητα :ΜΗΔΕΝ

Μέτρα  για  να  ανοίξουν  τα  σχολεία  με  ασφάλεια : ΜΗΔΕΝ

Εμπαιγμός  σε  μαθητές  ,  γονείς  ,  εκπαιδευτικούς : ΑΡΙΣΤΑ

Συναίσθηση του  τι  ΄΄διαδραματίζεται ΄΄ σε μια  ζωντανή  σχολική  τάξη: ΜΗΔΕΝ

Απόπειρα  γελοιοποίησης  της  εκπαιδευτικής  διαδικασίας : ΑΡΙΣΤΑ

Μια  κυβέρνηση και  ένα  υπουργείο  Παιδείας που  δεν μπόρεσαν όλους  αυτούς  τους  μήνες  να προσφέρουν  Η/Υ, αξιόπιστο διαδίκτυο και  όλα τα  απαραίτητα μέσα σε χιλιάδες μαθητές, για να έχουν ισότιμη πρόσβαση στην «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» , θέλει  να προλάβει την αξιολόγηση των μαθητών προσποιούμενη δήθεν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται κανονικά. Τι κι αν η  πραγματικότητα τους   διαψεύδει καθημερινά,  τι  κι αν  σε δεκάδες  χιλιάδες  ηλεκτρονικές  τάξεις για  τον  αριθμό  των  οποίων  καμαρώνει το υπουργείο , υπάρχουν  χιλιάδες μαθητές που είτε  δεν  μπορούν  να  συνδεθούν ,  είτε  τους  «πετάει το  σύστημα έξω»   είτε  δεν  έχουν  μικρόφωνο  να  μιλήσουν , είτε δεν  ακούνε  τον  εκπαιδευτικό; Πώς λοιπόν θα αξιολογηθούν όλοι αυτοί που κάνουν μάθημα με το κινητό τηλέφωνο ή ακόμη χειρότερα δεν έχουν ίντερνετ?

  Η  κυβέρνηση και  το  Υπουργείο Παιδείας  ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΑΝ , ότι  πρέπει   οι μαθητές να  αξιολογηθούν  μέσω e-class ,  ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει  να  αξιολογήσουν  μαθητές  που  ελάχιστα  πρόλαβαν  να  δουν  μέσα  στην τάξη ,  που  ελάχιστα ή  καθόλου  δεν άκουσαν  την  φωνή  τους  στα  τηλεμαθήματα.

  Όμως , η  αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων άρα και ο βαθμός των τετραμήνων είναι εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποτυπώνει μια  προσπάθεια που  καταβάλλεται μέσα στη σχολική αίθουσα , ανατροφοδοτεί την προσπάθεια του μαθητή. Ταυτόχρονα και ο εκπαιδευτικός, έχει ανάγκη να  παρακολουθεί ζωντανά  την  προσπάθεια των  μαθητών, να εντοπίζει  πως πρέπει να βοηθήσει ,να παρεμβαίνει, ώστε η εκπαιδευτική διαδικασία να είναι αποτελεσματική , να δίνει στο μαθητή τα εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους. Τεράστιο ρόλο στην προσπάθεια και την πρόοδο κάθε  μαθητή παίζει το παιδαγωγικό κλίμα , η  συλλογικότητα και  η  λειτουργία  συνολικά της  σχολικής  τάξης. Για  όλους  αυτούς τους  λόγους  καθίσταται  αναντικατάστατη η ζωντανή διδασκαλία  και μέσα από  αυτή  να γίνεται η  αξιολόγηση  με δίκαιο και αξιόπιστο τρόπο.

Σε αυτή την αξιολόγηση το Υπουργείο  Παιδείας παραμένει ΜΕΤΕΞΕΤΑΣΤΕΟ, ή ορθότερα ΣΤΑΣΙΜΟ!

 Απαιτούμε:

  • Να παρθεί πίσω η εγκύκλιος για την αξιολόγηση των μαθητών
  • Να γίνει αναπροσαρμογή της διδακτέας και της εξεταστέας ύλης
  • Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής)
  • Να εξασφαλιστεί η άμεση εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη όταν ανοίξουν τα σχολεία
  • Να δοθεί παράταση στο 1ο τετράμηνο ώστε να καλυφθούν κενά και ελλείψεις και να αξιολογηθούν δια ζώσης οι μαθητές. Αν τα σχολεία παραμείνουν κλειστά να υπολογισθεί ο βαθμός του 2ου τετραμήνου για την τελική βαθμολογία.

                                           

                                                            ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

     Σ. ΚΡΙΑΡΑΣ                                                              Α. ΔΑΒΙΔΟΠΟΥΛΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου